Sulemrahkuzey astroloji123 16.haftadan itibaren başlar canım birazda karın yapısına da bağlı bazı insanların karnı erken çıkar bazıları biraz daha geç
HalisEbruoban astroloji123 canım benım 30 kadar bellı belırsızdı otuzdan sonra bı anda top gıbı cıktı
Hmervekara astroloji123 genelde 16 deniyor benim 20. Haftadan sonra belirginleşmeye başlamıştı. Biraz genetik iç karnınızla alakalı sanırım
TansuKesli 15+5 haftalık benim hafif karnım çıktı ama şişkinlik gibi hissediyorum yani göbek gibi duruyor bebek gibi değil 😂
astroloji123 Busradrkc Benimde kendi karnım vardı normalde göbeğim yani şimdi hiç anlamıyorum ama kasıklarım şişti baya üç buçuk aylığım bende ne olacak bilmiyorum göbek üstüne bebek mi eklenecek 😘
Vildantokat Kızlar birşey soracağım kusura bakmayın ilk hamileliğim 9 haftalık hamileyim kalp atisi 120 mis bugün kalp atışını dinlemeye gittim sizce normal mi
Seyma18 astroloji123 benim önceden de göbiş olduğu için 7. aya kadar tam belli değildi şimdi 34 haftalık olduk çıktı baya bu seferde penguen gibi yürüyor insan çok çıkmasın 😁
Chan astroloji123 15. haftamda bir anda başladı ve git gide önlenemez şekilde büyüyor 😂 Kilolu olduğumdan şu anda göbek mi bebek mi insanlarda bir soru işareti oluyor 😂