Yetersukrbck_0618 Kızlar sizde de oluyor mu bilmiyorum 28 haftalik hamileyim bu ara bı korku kapladı içimi burdaki bazi yazıları felan okuyunca daha da çok sizde de aklına gelen var mı bitek ben mi böyleyim 💁😑
_aysenur8mikail_ Yetersukrbck_0618 27 haftalığım tam olarak bende de o korku var nasıl aşıcaz bilmiyorum 🥵
Asyaninannesi58 Yetersukrbck_0618 _aysenur8mikail_ Her şey yolundaysa korkmayın bence. Korktuğunuzu çağırmayın. Düzenli kontrollerinize gidiyorsanız, bi aksilik görülmediyse Allah’ın izniyle zamanında doğurursunuz. Riskli olanlar genelde 20-26 arası anlaşılıyor sanırım. Bi de bebeğinizin doğacağı zaman bellidir zaten korkup kendinizi strese sokmanıza gerek yok ☺️
Nutelllaa Yetersukrbck_0618 benimde erken doğum riskim var iki yıl geçmediği için her sezeryan yerim acidiginda korkuyorum valla bişey olcak da doğurcam diye 🥺
Paramedik16 Yetersukrbck_0618 20 haftalığım bende de aynı korku var ikiz gebeyim bide çok şükür bir sıkıntımız yok ama insan korkuyor
Yetersukrbck_0618 _aysenur8mikail_ bende bilmiyorum aklıma getirmemeye çalışıyorum ama olmuyor Rabbim gününde sağ salim kucağımıza almayi nasip etsin inşallah bol bol dua edicez başka çare yok galiba
_aysenur8mikail_ Asyaninannesi58 İnce düşüncen için teşekkürler kuzum haklısın ilk olunca evham yapıyor insan birde üstüne tecrübesizlik 🤷🏻♀️
Asyaninannesi58 Yetersukrbck_0618 _aysenur8mikail_ Benim erken doğum riskim var 2 aydır yataktayım. Bu haldeyken bile stres yapmamaya çalışıyorum Rabbim onun geleceği zamanı ayarlamıştır biz sadece temkinli olalım yeter diye düşünüyorum. Bebeğimizi sağlıkla kucağımıza almak elimizden geleni yapıyoruz hepimiz 🥰
Yetersukrbck_0618 Paramedik16 evet insan ister istemez korkuyor inşaallah zamanında sağ salim kucağımıza alalım 🧡
trakyalikizce Yetersukrbck_0618 o sıralar ben de öyleydim 🙄 ki etrafımda erken doğum yapanlar vardı etkileniyordum😔 ama içinizi ferah tutun dua edin hiçbir şey olmaz Allahın izniyle 🙏🏻 şimdi de doğuramayacağım diye aklım çıkıyor😂🤦🏼♀️
Mommyy0708 Yetersukrbck_0618 bende de var, doğması ne zaman hayırlı ise o zaman doğsun diye dua edin. Biz hayırı şeri bilemeyiz 🌸
Yetersukrbck_0618 Mommyy0708 evet haklısın doğru diyorsun Rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah 🧡
Derya_gumus Yetersukrbck_0618 vallahi bu programi esim bana bazi nedenlerden dolayi yasakladi resmen hem olumsuz dogum hikayeleri hem kaynana elti vs vs postlari hemde boyle erken dogum olan kisilere uzulup durdugum icin benim 26 haftama kadar cok normal bi hamilelik surecim vardi burda okuyup gorduğum postlardan cok etkilendim galiba 26 haftamda cok fazla kasilmalarim olmaya basladi erken dogum riski olan bi hamileyim artik bence olumsuz hicbir postu acip okumayin :(
Tinasu Yetersukrbck_0618 kesinlikle erken doğum senaryoları kuruyorum bide korkmakla kalmayıp benimde 28 yeni bitti 29+1 deyim kalçam ağrımaya başladı bugün itibariyle yürütmüyo otururken bişey yok ama nedeni ne anlamadım sanki penisilin vurulmuşum gibi sol popoda ağrı kasılma var sizce nedendir 🤔