Kızlar yenidogan bebek kontrolleri ne sıklıkla yapılıyor bilen var mı? Gazi tıpta doğum yaptım 10 gün içerisinde üçüncü kontrole çağırdılar her seferinde kan alınıyor çocuklarımın elleri delik deşik oldu sinirlerim bozuldu iyice. Yani merak ediyorum araştırma hastanesi diye mi boyle