Adabay1310 Hanımlar merhaba son adet tarihim 1 ekim . İki gün önce kan testi verdim beta 27.73 çıktı 48 saatten sonra tekrar verdim 72 çıktı sizce kesin hamile miyim bir de keseyi görmek için kaç gün sonra gitmeliyim sizce
Gzemyagz14 Adabay1310 kan değirin 3000 inin üzerine çıktıgı zaman hem kese hem bebekte gözükür canım bende 27.48 değerle öğrenmiştim
Gzemyagz14 Adabay1310 evet kan değerini takip et 2 günde bir sonra doktora gidip bebeişinş rahatlıkla görebilirsin
Linaalya Adetten 1 hafta 10 gün sonra git bebeği ve keseyi görmeye. Zaten anca 6 haftalıkken belli oluyor genelde. Sürekli kan verip canını da yakma kuzum ❤️