Semrakrbck Şeker yüklemesi yapan var mı yaptırmak yaptırmamak arasında kararsızim kaçıncı haftalar da oluyor tam olarak
Elibo Semrakrbck şeker yuklemesı yaptırın yada yaptırmayın ona bişi diyemem ben yaptırmadım ama evde seker ölcum aleti aldım açlık tokluk ölcum yapıp sonuclarımla dahılıyeye gittim ve sekerım cıktı dıyetle normale döndurdum
Edakrcc Semrakrbck ben yaptırmaya gittim içeceği içtikten sonra midem bulandi bi gün önce de üşütme vardı zaten vucudumda istifra ettim tekrar yapılmiyormus. Farklı bir doktora gittim bebeğin bütün her yerinin ölçümlerine baktı şeker olduğunu sanmıyorum ama evde aletle iki gün açlık ve tokluk değerlerine bak dedi öyle yapacağım . Ama kesinlikle bir şekilde baktırın .
Be77_35 Bende yaptirdim. Sonuçta gerekli bir sey olmasa doktorlar önermez ama seçim gene anneye ait :)
Busraaaa35 Semrakrbck baktirmadim,evde doktorumun dediği saatlerde 4 gün ölçüm yaptım,doktor gerek yok dedi ama yine arada bakıp kontrol edeceğim,her halükarda yediklerimize dikkat etmeliyiz orası ayrı tabi
Setenay-inci Ben yaptırdım doktorumda yaptırmamı istedi şekerime tiroidime ve sarılığıma bakıldı o tahlillerle uzun süre aç kalmaz işin zor yanı başka da zorluk yaşamadım çok şükür şekerim normal çıktı ama eğer yaptırmasam içim rahat etmezdi