Gzemyagz14 Normalde 12 hafta 3 günlük hamileyim son adet tarihime göre doktorum erken döllenme olmul dedi ona göre 13+3 günlük bugun kontorole gittim paşamı gördüm 14+1 dedi normalmi
Serife_1414 Gzemyagz14 normal kuzum benim oğlumda önden gidiyordu iyi beslendiği için önden gider demişti doktorum.
Pamukkiz1666 Benimde kızım bir hafta önde acaba doğumda mi bir hafta öne gelicek çok merak ediyorum önde giden bebekler galiba biraz toplu kilolu oluyormuş doktor 7 Mart dedi ama bakalım Allah hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin
Ceyo93 Pamukkiz1666 gebelik önden de gitse son adet tarihine göre doğum oluyor kızım 3 hafta ileriden gidiyordu sata göre 41 bitiminde doğum yaptım
Madameatalay Pamukkiz1666 sezaryen olursa erken alabiliyor doktor.çünkü gelişimini önde tamamlamış olduğu için. Benim ilkinde öyle olmuştu.
Pamukkiz1666 Anladım sat a göre 7 Mart gözüküyor benim kızınız biraz nazliymis benimki bakalım ne zaman gelecek sabırsızlıkla bekliyorum 🥰
Pamukkiz1666 Madameatalay hakkında hayırlısı ne ise o olsun hep normal istiyorum nasip bir an önce kavusmakta istemiyor değilim açıkçası