Prensesmelek Kızlar sade süt içemiyorum toz salep aldım hergun bu sekılde 1 bardak sütle içsem bi zararı olurmu sizler içiyormusunuz🥰
Elifderin34 Prensesmelek her gün içmemeye dikkat edin sonuçta paketli gıda doğal salep olursa sorun olmazdır ama :)
Mervetnl Sadece merak ettiğim için soruyorum gebelik sürecinizde hiç mi paketli gıda tüketmiyorsunuz 😅 Ben baya cips falan aşeriyorumda 😅😅
Aylin355 Mervetnl Ben canım istedikçe yiyorummm, ama kilo almaya başladığım için azalttım artık malisif 😢
Mervetnl Hmm ben yiyorum (Haftada1-2 max) ve şuana kadar zararını görmedim hiç doktorum salama bile izin verdi sadece abartma dedi 🤭 paketli gıdalarla ilgili çok keskin şeyler okudumda o yüzden sormak istedim 🎈 Kibar cevaplarınız için teşekkürler 🌸