Arkadaşlar arkadaşım kan testi vermiş bugün değeri 0.461 çıkmış acildeki doktor şimdilik yok demiş ve regli 2 gün geçmiş. Sizce değer yükselir mi? Geç döllenme vs olabilir mi? Biraz daha bekleyip tekrar mı kan versin? Başına böyle bir sey gelen var mı?