Gul616161 Kızlar test yaptım negatif adete 8 gün var. İğne olalıda olduğum günle beraber 11 gün oldu. 2 gündür belimde ve kasığımda ağrı oluşuyor ama test negatif:(
denizarenmom Gul616161 bence erken ben reglm 8 gun gectikten sonra test yapmistim gebelik suphem olmadigi icin ama o reglme varken oyle agrilarim olmustu 🙏☺️ Allah gonlunuze gore versin insallah
Aysel_krdg Gul616161 canım benim de 12. Günüm bugün test yaptım kan testi negatif çıktı inşallah pozitife döner
Hayatbilgisi Gul616161 Benim de bat 10 dayanamıyorum bende yapsam mı yapmasam mi belmiyorum ya . Benim de baş ağrısı bel ağrısı çok var
Citlembikk Gul616161 kuzum kendini yıpratma adetin gecikmesini bekle öyle test yap yoksa çok stres olursun o da iyi bişey değil biliyorum beklemekte kolay değil ama düşünmemeye çalış
arirangg Gul616161 Yaptığın an çıktı mı canım. Sonradan mı çıktı. Burada çizgi var. En iyisi birkaç gün sonra kan vermek
Gul616161 Tolga61 evet ya heyevanlandım ama modumu düşürdüm direkt ne plur ne olmaz o an görmedim çünkü sonradan gördüm