Merve68681 Arkadaşlar 2,5 aylık hamileyim idrar yolu enfeksiyonum var böyle bir durum başına gelen var mı
Ozlemkutlu Merve68681 şuan 27 haftalık hamileyim ve ikinci kez enfeksiyon oldu bende ilk aylarda olduğunda doktorum bana ilaç vermişti onu kullandım sonra bol bol su içtim temizliğime dikkat ettim öyle geçti Şimdi de enfeksiyon var ama Allah’tan ciddi değil dikkat edecem gececek Allah’ın izniyle inşaallah
melikedelibas @Merve68681 Bacım gebeligin basından beri yakama yapıştı bırakmadı ama Allahtan az enfesiyon çıkıyor doktorum tek kullanımlık ilac veriyor onla gecirmeye calisiyorum 19 haftalik oldum bebekte bi sıkıntı yok Allaha sukur ama bol bol su iç tek caresi birde sirkeli suyla taharet aliyorum ben
melikedelibas @Merve68681 Bir manurol kullaniyorum birde urocare degisiyor bazen yanma oluyor ordan anliyorum
Merve68681 melikedelibas antibiyotik vermiyorlar o zaman.ben de bugün doktora gittim bşyler yazdı ama daha almadık
Merve68681 Ozlemkutlu bende evlendiğinin ilk sıralaraında da olmuştu enfeksiyon ve antibiyotik kullanmıştım hiç etki etmemişti
Ozlemkutlu Merve68681 bana şase vermişti ilk olduğum zamanlarda onu kullanmıştım sonra bol bol su içiyordum meyve tuketiyordum öyle geçmişti