Hayatbilgisi Kizlar bugün test aldım . Belirtilerim de var sat 22 negatif sonuç alriim diye de korkuyorum . 😶😶
Tolga61 Hayatbilgisi benimde 10 nunda adetim vala bekliyorum yapmıştım test negatif en doğrusu adeti beklemek
Gul616161 Hayatbilgisi canım benimde 10 kasım 2 gündür kasıklarımda ve belimde adet olacakmışım gibi ağrı var test yaptım negatif. Sonra pişman oldum yapma boşver bekle
Parlakk Hayatbilgisi benimde 10 Kasım erken gebelik testi mi aldınız doğru sonuç almak için 5gun kala yapın derim
Hayatbilgisi Gul616161 Evet bekleyeceğim galiba . Benim de belim de basım da çok ağrı var . Arada kasık ağrım da oluyor .
Hayatbilgisi KİZLAR BEN İLK HAMİLELİGİM DE REGLİME DAHA BİR HAFTA VARDİ TEST YAPMİSTİM CİKMİSTİ . COK DEGİSİK DOLLENMEYLE Mİ ALAKALİ ACABA
Mihrimahm Hayatbilgisi bencede döllenme ilgili çünkü bende on gün kala öğrendim hemde normal testle erken test değildi
Elfidan Kızlar benimde dün adet olmam gerekiyordu bugün test yaptım negatif cikti acaba pozitif e donermi
Hayatbilgisi Parlakk Yarın baş dönmesi sırt ağrısı şikayeti ile gidip kanmi versem acaba çıkar mı o zaman