poyrazvearya Kızlar bunlardan aldım iyi mi sizce sudocrem büyük boy aldım o daha uyguna geldi göğüs kremi küçüktü zaten sizce iyi yapmışmıyım
1995_ poyrazvearya göğüs için ayva çekirdeği jeli canım o daha iyi geliyor aklında bulunsun ben ilk bebeğimde hep onu sürüyordum göğüs uclarima çocuğu emzirsende bir zararı yok.
poyrazvearya Prensesmelek umarım iyi gelir pişik kremi bide en büyük boy aldım 😀 göğüs ucu kremini aldım ama lazım dediler diye aldık
Deniz34_ poyrazvearya 37 haftalıgım gecen hafta doktorum kontrolde artık gögüs uclarını kremlemeye başla dedi mustela da aldım lansinohta bakalım faydasını görürüz umarım
Ftmarose Sudocrem göğüs ucuna kullanılabiliyor mu çatlak vs olması durumunda? bende aldim bebeğe pişik kremi olarak ama böyle özelliği varsa ekstra göğüs ucu kremi almak istemeyebilirim
poyrazvearya Ftmarose canım seni yanlış yönlendirmek istemiyorum ama sudo krem pişik kremi olarak lansihon göğüs ucu yara olmasın ve doğumdan önce başlanıp doğumda da kullanıldığını biliyorum suda kremin böyle bir özelliği var mı bilmiyorum pişik için iyi olduğunu duydum o yüzden aldım
Ftmarose poyrazvearya anladım canım bende öyle biliyordum pişik kremi olarak ama göğüse de iyi gelir mi diye Bi sorim dedim teşekkür ederim
Sevim2211 Bende ikisini aldım hatta sudocremi büyük aldım çevremde kullanan çok olmuştu ikisini de lasinoh da 40 mg aldım ona da herkes iyi dedi