Prensesmelek Bugun kontrlmz vardı kılomuz 2850 olmus 15 gün sonra doğumumuz var doktrm 3200 olur dedi 🙏sizde durumlar nasl🥰
MaxMom Prensesmelek Maşallah 🧿 Bizim de 34+2’de 2400 gramdı, yarın 36+3 oluyoruz ve kontrolümüz var. Ne kadar oldu ben de merak ediyorum 💕
adehuS Prensesmelek 35 haftalıkken 2700 çıktı,10 gün sonra gittiğimde 36 haftalıkken 2400 çıktı o yüzden ben ultrason ölçümlerine pek güvenmiyorum. Gerçek kilosunu doğumda öğrenicem sanırım bu gidişle
Dilosss00 Prensesmelek Bugün kontrolüm vardı 36+3 2750 çıktı doktorum normal dedi.18 Kasım’da doğumum olacak🥰