SemaArin 2-bebisannesi BENİMDE AYNİ DÜŞÜK RİSK ÇIKTI AMA DOKTOR AMNİYOSENTEZ ANLATTİ BAŞKA DOKTORLAR NORMAL DEDİ HERKESTE DÜŞÜK RİSK YAZİYOR GALİBA RİSKSİZ YAZAN YOK GİBİ
2-bebisannesi Tubadefneccc teşekkürler içinizi ferah tutun bu arada herkesin ikili taramasında risk çıkıyor nedense
2-bebisannesi SemaArin bana da amniyosentez dediler ama ben kabul etmedim detaylı ultrasona girecegim