Ebruli91 Merhaba hanimlar Bursada yaşayıp yildirim hastanesinde hangi çocuk dr una götürüyorsunuz bebeğinizi memnunmusunuz birde muayne ücretini ne kadar ödüyorsunuz?
Kmelikem1 Ebruli91 ben Handan ilkdogana götürüyorum kendisinden memnunum. Muayene ucretini tam bilmiyorum çok oldu en son gittimden bu yana
Ebruli91 ogrencianne35 memnunmusunuz ben simfi yorumlara baktım güzel yorumları var yorumlarda cevap vermiş naif ve tatlı dilli birine benziyor tss ile anlaşması varmi acaba
ogrencianne35 Ebruli91 kızımız 17 aylık doğduğu günden beri doktorumuz biz çok memnunuz tss ne demek onu anlamadım 😂
ogrencianne35 Ebruli91 hastaneyi arayıp öğrenin isterseniz yani eşim sigortalı çalışan 320 lira muayene ödüyoruz yanlış hatirlamiyorssm