Gumussule1 10+4 aşırı istahsizim sulu yiyorum aç oldugum halde yiyemiyorum benim gibi olanlar neler yapiyor acaba
Citlembikk Gumussule1 valla bende 9 haftalığım iştahsızım çok sulu yemek asla istemiyor canım simit poğaça tarzı şeyler bastırıyor gibi bana onlar iyi geliyor akşam yemeğinde bile kahvaltı etsem yeridir yiyin de diyorum ne yediğim çok önemli değil şu sıralar
2022bebeki Gumussule1 Gebeligin her döneminde iştahsızdim. Kefir, ayran, muz , ceviz, yumurta yemeye gayret ettim en azından süt ürünleri ve kuruyemişten takviye yapabilirsinz