Nirmala 17 haftalık gebeyim kasıklarıma birden ağrı girmeye başladı geçiyo sonra tekrar ağrıyor normal mi çok korkuyorm uçağa binicem bu sebeple hastaneye gidemiyorum iğne batar gibi ağrı oluyo