momandbabyy1 Canım bir yandan alışveriş yapmak istiyor, bir yandan alsam ne kadar giyebileceğim eninde sonunda kilo alacağım diyorum. Şimdilik göbüş yok ama aldığım gömlekler, pantolonlar ilerde olur mu bilmiyorum 😀
kahvesever__ momandbabyy1 bence hamilelik kıyafeti çok alma canım sonradan kalıyor Doğumdan sonra boşa para israfı
Kvsr98 momandbabyy1 tayt al bence sonradan terziye verir daralttırırsın bende tayt aldım hep son haftalardayım açıkçası aldıklarım olmuyor artık 🙄 büyük beden alıp almama konusunda kararsızım🙄
momandbabyy1 kahvesever__ Yok hiç almadım canım ama aldığım kıyafetleri bir beden büyük alıyorum normalde de salaş giyim seviyorum bol rahat oluyor
kahvesever__ momandbabyy1 oh en iyisi öyle yap bol bol al sonra Doğumdan sonra da giyersin hemde rahat oluyor
Kevserblt Bende gebelikte çeşit çeşit kıyafetler Alacam diye hayal ediyordum ama kilom aydan aya değiştigi için acil ihtiyaçlar dışında almadım açıkçası
momandbabyy1 Kevserblt En iyisi öyle yapmak hem fazlalık hem de israf ben de acilleri almaya çalışıyorum şu an 😊
denizz94 Ben beli lastikli 40 beden pantolonlardan almıştım şu an 36 hafta olucam hala oluyorlar. Pantolon olarak beli lastikli şeyler alabilirsiniz. Üzerime hiçbir şey almadım hamileliğe özel. Aldığım şeyleri oversize seçtim sadece.
momandbabyy1 denizz94 Maşallah artık bitirmişsiniz siz sağlıcakla kucağınıza alın İnşallah ☺️ nerden almıştınız ben de bakayım ilerde lazım olacak bana da
denizz94 momandbabyy1 Denk geldikçe aldım valla. 3 tane var bende onları da Mavi, Zara ve Mudodan almıştım. Sonrasında da giyerim diye düşünüyorum. Hamile pantolonumda var ama üzerine sürekli uzun şeyler giymek gerekiyor öyle çok hoşlanmıyorum :)
Hilal3425 Hamile taytı aldım sadece hamile kıyafeti olarak onun haricinde herşeyi kendi kıyafetlerimi giyiyorum 26+4 üm