2_kezannelik 30.haftamdayim bazayi kaldırdım karnım taş gibi şuan ve kasık bölgem ağrıyor ama bebek hareket etti bı sey olmamıştır degilmi?
Ayse_3434 2_kezannelik hareket ettiyse sorun olmaz ama yinede 2 saatte bir hareketlerini kontrol et için rahat etmezse gidersin doktora
Fatime07 2_kezannelik canım neden kendını böyle tehlikeye atıyorsun ki inşallah olmamıştır dinlen bol bol
Yagmurkaragoz 2_kezannelik bebeğin bir tarafına toplanmış olabilir sırt üstü yat sağ sola hareket et sonra güzel bir duş al inşallah bişey yoktur canım
Fatime07 2_kezannelik dinlen canım sen insan bazen dalıyor ama baza tehlikeli Allah korur inşallah 🙏🏻