Ecemnurtinel_45 Kızlar adete 3 gün kala negatif cıktı normal testte Normal testte negatif cıkan hamile olan varmı yada test için günümü mü beklemeliym
aydinaleyna61 Ecemnurtinel_45 canım bırak adetin geçsin ondan sonra yap önce de öğrenenler de var tabi ki ama geçtikten sonra yapman psikolojik olarak daha iyi
kalbiminpariltisi Ecemnurtinel_45 üç gün kala negatif çıktıysa çok yüksek ihtimalle hamile değilsinizdir ama gerçekten böyle yapıp kendinize eziyet etmeyin adet gününüz geçmeden test yapmayın çünkü adet olmak testte negatif görmekten daha az üzüyor insanı :(
Tubatgn Ecemnurtinel_45 Hamileyseniz bile negatif çıkması çok normal. Beta hormonu önce kanda yükseliyor sonra idrara düşüyor. İdrar testlerini adetiniz gecikince yapın. Bu şekilde sizi yorar. Eğer eminseniz öncelikle kan testi yaptırın. 🌺
Kardelenim53 Tubatgn ben dün 4 gün kala kan verdim negatif çıktı 0.100 yükselme ihtimali olmaz dimi çünkü çok ağrım var bi de mide bulantısı
Furgi Bende reglime 3 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Reglim 4 gün gecikince tekrar yaptım silik çizgi gördüm canım. Reglinin gecikmesini bekle bence