8 aylık bebeğim var prezarvatif içimde içi dolu kalmış.Ertesi gün hemen ertesi gün hapı içtim.adetim üç gün gecikti.Adet düzenliği yapar mı.Psikolijim bozuldu hem bebeğim çok küçük hemde çalışıyorum ve maddi açıdan çalışmam gerek.Kızıma ananesi bakıyor ikinci olursa çalışamam ve ev kira halimiz ne olur Allah bilir ☹️