Merhaba güzel anneler 😊14+5 hamileyim 7 haftadan beri folik asit kullanıyorum kontrolümüz kasım sonu o zamana kadar doktor kullan dedi kontrolden sonra diğer vitaminlere başkiycakmış sizler kaç hafta kullandınız fazla kullanmak iyi değil diye biliyorum diğer hamileliğimde 12 haftadan sonra bırakmıştım 3-4 hafta fazladan kullanmanın bi zararı olur mu acaba bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim kararsız kaldım kullansam mı kullanmasam mı diye şimdiden teşekkürler 🤗