Merhaba ben başından beri egepole gidiyorum kızlar normalde 8 bin demişlerdi doğumu az önce öğrendim ki yılbaşından sonra 14 falan olcakmış açıkçası bana çok geldi bu kadar zam yapılmaması lazım siz hangi hastaneyi önerirsiniz Ege yaşama giden var mı fiyatları nasıl