2100_53210 Kızlar 9 haftalıkım fakat aşırı ağrım var ama kanamam falan gelmedi sizce düşük olmuş olabilir mi
1072PINAR 2100_53210 Şuan ben de aynı durumdayım.Bim kopuyor,kasıklarım,göbegim acıyor,rapor aldım evde dinlenecegim.Baska türlü rahatlamiyor insan.
yagmur0504 2100_53210 uzan kuzum kalkma dinlen bol bol ayaklarının altına yastık kat iş yapma bol su tüket. Bebek yerleşiyor daha korkma inşallah birşey olmaz 🙏
Naznaz123 Canım geceden beri soruyorum 8 haftalığım ağrıdan artık ağlayacağım belim kopuyor kasıklarıma şiş giriyor sanki ama kanaman olmadığı sürece korkma sürekli uzan hiç kalkma
Kbramhmt Bende 9+0 da acile gittim çok ağrım vardı belimde karnimda a lekelenmemde oldu benim progesteron başlattı doktor takip edin kendinizi yinede kanama yoksa inşallah bı sorunda yoktur sanirim
anneolmak4 İsterseniz içinizin rahatlaması için bi doktora gidin derim, iyi düşünün inşallah bir şey yoktur ❤️