Ozgetfkc Hanımlar birkaç haftadır baş ağrısından ölüyorum. Doktora haftaya gidicem o zamana kadar ne yapicam bilmiyorum. Hamileler sadece parol kullaniyor diye biliyorum ama parol kullananlarin cogu bi etkisi olmadigini soyluyor. Dogal yontemle tavsiyeniz vsr midir ?
MadameHappy34 Ozgetfkc 13.cu hafta 6 gün süren bir baş ağrısı çektim ilaç kullanmamak için duş alıyordum karanlık oda da uyumak ve kafama buz koymak iyi geliyordu.. ayakları soğuk suyla yıkamakta çok iyi geliyor.
2022bebeki Ozgetfkc Nane yağı, mentholbox, türk kahvesinin içine birkaç damla limon damlatiyorum, ılık duş alıyorum ve bol su içiyorum iki ay çok çektim baş ağrısından inşallah bunlar size fayda sağlar
Ebrar68 Ozgetfkc kaç haftaliksiniz bende migren var hamileliğimin başında aşırı derece de ağrı yaşıyodum sonra bir daha olmadı şimdi sonlarına geldim yaklasik 2 haftadır gece uykumdan bile uyandırıyor patik atıyorum bende bide kremlerle flan omuzları mi boynu mu tutturuyorum biraz öle rahatlıyorum
Ozgetfkc Ebrar68 15+3 teyim neye ugradigimi sasirdim bende hic bu kadar siddetli bas agrisi cekmemistim