asinem32-mthnyyu Selamm kızlarr 34 haftalığım erkek bebiş doktor çocuk 9 gün önden gidiyor dedi sizce bir sıkıntı olur mu erken doğum olur mu yada haftasına yetişir mi ilerleyen günlerde böyle olan varmı
Alimm-5 asinem32-mthnyyu benim de 7 gün önde canım ama şeker var bende doktorum şuan Bi sıkıntı olmaz dedi