busenurrslmn Evetttt 18. Haftadan merhabaaaaa Erkek bebişimiz olucak isim konusunda öneride bulunur musunuz 💋🙏
Kubrabsyg45 busenurrslmn ben çok düşündüm durdum Mirza Aybars Metehan Tunahan Alptuğ Eşim Kayra istedi ama ben istemedim En sonunda dün Yunus Emre ismine karar verdim
Elifderin34 busenurrslmn doruk düşünüyoruz şimdilik :) göktuğ çok beğeniyorum önce göktuğ düşünüyordum fakat o kadar çok göktuğ koyan gördüm ki soğudum 😁
busenurrslmn Tabi bizimde birkaç fikrimiz var ama tam anlamı ile karar veremedik bakalım sonuç ne olacak 😂 ben bir an önce isim konusunda karar vermek istiyorum son zamanlara kalmasını istemiyorum