Asim_Mehmet Kendinizde veya etrafınızda birisinde, normalde epilepsi/Sara hastası olmadığı halde Hamileliğinde sara/epilepsi Nöbeti geçiren oldu mu ? Paylaşırsanız çok memnun kalırım
Adamiranin__annesi Asim_Mehmet bilmiyorum arada bayılma oluyordu ama ben öyle şey düşünmüyordum doğumdan sonrada oldu nöbet geçirmişim öyle dediler sonra gitmedim norolojiye.. Şimdi doktora söyledim işte git diyo bakalım diyo
Adamiranin__annesi Asim_Mehmet ya bayilmayalarim oluyordu mesela gözün kaydı falan diyorlardı öyle acile falan gitmedim ama nöbetler çok farklı olabliyo muş. O bayılma lar nobetmiydi onu bilmiyorum. Ama doğumdan sonraki nobetmis yani… O sırada zaten doktorlar müdahale etti oksijen maskesiyle makinasi yla falan uyandım. Şimdi doktora anlattım bu durumu ikinci çocuğum ya.. Oda norolojiye git hemen dedi ama gitmedim aslında gitmem lazım neymiş bu.. Bilmiyorum epilepsi mi degilmi yani ama öyle bisey olablir. Sendemi gecirdin
KKTCHatiralari Adamiranin__annesi nöbet geçirdiğinizde yanınızda kim vardı tam olarak nasıl oldu onu öğrenin çünkü normal bayılma ve epilepsi arasında farklar var geçmiş olsun gitmemiz şart çünkü epilepsi ise aniden gerçekleşir ve düşebilirsiniz kafanızı biryerlerde vurabilirsiniz bebeğinize zarar verebilir
Adamiranin__annesi KKTCHatiralari mesela Bi kez denize gittik sonra orda masalarda vardı oturdum ben kötü oluyorum bayilicam galiba diyorum yanımdaki kişilere sonrada gidiyorum.. Kaynimin anlatmasina göre kendimi kollarımı falan salmisim ve gözlerim biraz kaymış.. Böyle bisey anlattı.. Sonra başka zamanda olduğu oldu ama ben tansiyon falan sanıyordum… Bide epilepsi olan sürekli bayılır diye düşünüyo ya insan… Hiç epilepsi diye düşünmedim yani ama doktor norolojiye gorunmemi söylüyor
KKTCHatiralari Adamiranin__annesi epilepsi de kolları ayakları salamazsınız istemsiz kasılmalar oluyor öyle bir güç ki 3 4 kişi sizi anca zapt edebilir çene kapalı yarı baygın ve köpük gelebiliyor ağızdan şiddetine bağlı bunlar farklı sebepler de olabilir gidin derim aksatmayın tedavi olmak şart varsa eger
Adamiranin__annesi KKTCHatiralari himm bakalım bilmiyorum sureklide olmadığı için gitmiyorum aslında ihmal etmemek lazım Bi görünmekte fayda var
KKTCHatiralari Asim_Mehmet hayır yok arkadaşım vardı yıllarca cekti biizat yanındaydım ben ilgileniyordum genel olarak bilgim var
Adamiranin__annesi Asim_Mehmet onu bilmiyorum doktorlar. Nöbet gibi bisey dediler hatta daha önce. Böyle bisey gecirdinmi ndedi bende yok dedim bayıldığımi söylemedim cnku nöbet gibi değildi bayilmalarim