Gamzelikra canım bende de vardı pko 1 yıl uğraştık çatlama iğneleri klomenler falan olmadı. Bende başka bi doktora gittim adam azarladı beni bildiğin daha 25 yaşındasın bu kadar sıkma kendini gayet sağlıklı bir insansın bunları yapmana gerek yok 6 ay hastaneye uğradığını görmeyeyim dedi doktora gittiğimde temmuz ayı falandı sonra benim aklım başıma geldi neden bu kadar yıpratıyorum kendimi olursa olur olmazsa olmaz herşey allahtan dedim sonra işe falan girdim ağustosta tatile gittik eylülde hamile olduğumu öğrendim. Ama ne şok yaşadım görmen lazım bayılacaktım az kalsın 😂 rabbim nasip etti sonunda sağlıcakla gelsin tek dileğim o 😊