Ben ilk aylar devlet Hastanesi’ne gidiyordum sonra detaylı ultrason özel bir hastaneye gittim orada plesanta olduğunu söyleyince Ali acara gitmeye karar verdik Ali acarda plesanta olduğunu düşük tehlikesi ve kordon dolaşması olduğunu söyledi ama atlatacağız dedi diğer özel biraz Umut yok diyerek beni korkmuştu. Ali acar sayesinde rahatladım düşük için fitil başladık birde magnezyum dün 2. Kontrole tekrar gittik daha iyi durumun dedi dün akşam tekrar gittik ve 3 hafta daha atlatirsak korkmana gerek kalmaz şimdi bile risk yok denecek kadar az şükür iyi gidiyor dedi. Benim yengem ebe başka bir devlet Hastanesi’nde sormami istedi. Bende hocam farz edelim ki doğuma risk kalmaz ise buraya değil devlet hastanesine gittik bir sıkıntı olur mu dedim oda hayır bir risk kalmaz ise olmaz gidin eğer bir sorun olursa tekrar gelirsiniz dedi 3 hafta sonra gene bana gel ama dedi. Her hafta da nts çekilecek buryaa gel dedi. Sizce başka hastanede doğum yapabilir miyim diye sorarak ayıp mı etmiş oldum azıcık ince düşünüyorum sanırım ama eğer bir risk yoksa özel pahalı olduğunu için devlette bir sıkıntı olur mu diye sormakti amaç sanki biraz bozuldu gibi hissettik ama bilemedim sizce Ali acara gidip sonrasında doğuma doğuma başka doktora giden var mi