Memorial aydın ılgına gidiyorum daha önceki gebeligimdede ona gidiyordum işinde gerçekten çok iyi ,sadece kadın doğum değil,hem çocuk doktoru hem kardiyoloji hem tam bı utrasyon uzmanı gibi, 4×4 Luk teşhisleri ve gebelik takibi, yanlış anlamayın bende sağlık çalışanıyım çok doktora danıştım ama onun daha önceki gebeligimde memnun kaldım şuandada memnunum 🌸