38+2 haftalık hamileyim rutin kontrole gittim bugün doktor yoğun olmadığı halde aşırı ilgisizdi hemen alel acele ultrasona aldı hiç bi bilgi vermeden nst ye gönderdi buna ayrı canım sıkıldı,nst normal çıktı sanırım pazartesi tekrar gel dedi. Çıktığımda kağıda bi baktım bütün ölçümlere 36+0 36+1 falan yazmış o kadar moralim bozuldu ki sanırım 2 hafta geriden geliyo ve bana hiç bi bilgi vermedi. Tecrübeli anneler başına böyle bişey gelen varmı? Ağlaya ağlaya eve geldim zaten hormonlarım tavan bu aralar 😭