Merhaba kızlar 33+4 ikiz bebek annesiyim kiloları 1700 1600 ve bugun ciğer geliştirici iğne oldum. Artık bebekler yer darlığından büyüyemediği için herhangi bir komplikasyon olmadığı halde bekletmeyip 1 hafta sonra alacaklar galiba. Bu şekilde olan oldu mu beni neler bekliyor merak ediyorum tecrübeli anneler bilgi verebilir misiniz