Ebrar68 37+2 günlük hamileyim 3 sezaryanim bugün tekrar gittim günü mü verir diye fakat yok… Cuma yine gel dedi… 🤦 Hocam ne zmn alacaksınız diyorum daha beklicem diyor normal dogurtturacak herhalde beni 😆🤦 neyi bekliyoruz anlam veremiyorum…
Serkansemacit Aslında vermesi lazım zamanınız yaklaşmış bide 2 tane sezeryan olmuşsunuz normal yaptirmaz herhalde😁
Ebrar68 Serkansemacit vala niye bekler bilmem iyice git gel sinirlerim bozuldu bugün bı umud gittim verir kesin dedim yine vermedi
Zeynepazra5542 Hangi şehirdesiniz Bnde 36+4üm.bna da.vermdigtmicem nida 38 olana kadar öyle karar verdim