Eger nefsin cekiyosa bu kadar kasmaya gerek yok bence gunde 1fincandan bisey olmayacagini soyluyor doktorlar. Annelerimizin zamaninda ne folik asit varmis ne vitamin haplari ama o nesil daha saglikli dogumlar yapmis sanki hep. Ben cok kasmamak gerektigini dusunuyorum tabiki abartilmadigi surece. Kahve icmiyorum diyolar ama ayni kafein cikolatada var canim cikolatamadi yemiyor kimse🤷♀️