songulegehan Merhaba 29 haftalık gebeyim aşırı kaşınma sebebi ile hastaneye gittim kolestaz olabilir diye suphelendiler yarın sabah açlık kanı vereceğim Bu sorunu yaşayan varmı ?
Yarenn92 songulegehan ben yaşadım değerlerin yüksekse ilaç başlatıyorlar ben kullanıyorum 2 aydır ve doğuma kadar da devam etmem gerekiyormuş eyer değerlerin düşmez ise erken doğum demişti doktor takipteyim her ay kan veriyorum