2 sene önce bir düşük yasadim. 2 ay önce de yani ağustosta kimyasal gebelik geçirdim değerim biraz yükselmişti sonra geri düştü doktora gittiğimde kimyasal gebelik geçirdiğimi söyleyip genetik test istedi henüz yaptırmadım. Lakin son adet tarihim 2 Ekim. Ve bugün tam bir ay oldu bugün 6.gun gecikmenin. Sizce hamilelik olabilirmi ?? Ayrıca anneannem vefat etti tam 1 hafta önce strestnlende olabilirmi kafam çok karisti