Merhabalar 28+3 hamileyim oğlum olacak inşallah 🙏 kızlar uyurken nasıl yatıyorsunuz sağlıklı olan sol tarafa yatmakmış ama ben ne kadar kendimi zorlayıp uyumaya çalışsam da kendimi hep sırt üstü veya sağa dönük uyumuş buluyorum. Bebeğin sağlığını etkiler mi çok önemli bir durum mu yani bu kadar. Sonuçta yüz üstü yatmıyorum ama yine de naparsam yapayım olmuyo . Sabaha kadar 4 5 defa tuvalete gidiyorum zaten sabah 6 dedi mi uyku firar bende. Sizlerde durumlar nedir benim gibi olan var mı acaba