Tiredmother Kızlaar nasılsınız nasıl geçiyo var mı benim gibi bulantıdan nefes alamayıp uykudan gözünü aşamayanlar 😋 tam 9 haftalığım şuan
Burjucan Tiredmother canım 10+4 olduk sabah ve akşam çok bulantım oluyordu bu hafta sabah bulantılarım tamamen geçti akşamları biraz oluyor yemek yiyemiyorum ama bu akşam hiç olmadı ağzıma yemek koymayan ben 2 tane balık yedim inşallah hep böyle devam eder artık ve darısı başına
Burjucan Tiredmother uykuya gelince çalışıyorum mecbu erken kalkıyorum ama akşam 9 da falan koltukta sızıp kalıyorum ☺️
Zelihaaaa Tiredmother çok halsizz 😣 hep uzanmak istiyorm kafam yerden kalksın istemiyorm 😔 bulantılarım 2 gündür hafifledi çok şükür 9+6 oldum bnde .
AnneyizBizAnne Tiredmother deki sikayet bitiyor mu sağlıklı olsunlar da daha görmeden böyle kıyamıyoruz canımız oldular yine diyorum bazen zor gelince Rabbim sen affet şükürsüzlük mü yapıyorum sabırla geçer ins mide bulantısı mahfetti hiç kilo almadım baş dönmesi iş için çift araç kullanıyorum o iyce mahfediyo yemek yiyemiyorum şeker mi düşüyor tansiyon mu bilmiyorum sürekli bi titreme hali ayağa kalkamıyorum zor bi süreç Rabbim yardım etsin hepimize
Tiredmother Burjucan oo çalışırken çok daha zor ilk haftalar Allah yardımcın olsun inşallah o bulantı sonuna bizde erişebiliriz🙋🏻♀️
Nato 8+4 olduk ama yatarak geciriyorum düşük tehlikem var bulantı arada oluyo uyku halı bendede çok yataktada olduğum için hep yatiyom 😂😂😂
Zelihaaaa Nato benimde düşük tehlikem vardı doktorm yatıp dinlemem gerektiğini söyledi cok sıkışdm yatmaktan gezmk evden ckmak istiyorm ama zor geliyo kndimi tasıyamaz oldm resmen basım dönüyo halsizim 😔 sende öylemisin ?
Nato @Zelihaaaa bende çok yatiyorum resmen bunaldim artik yatmakdan bende de ara da oluyo gözüme karanlik geliyo başım donuyo bu sıralarda başım ağrımaya başladı vakit tez gelse saglicakla kucagimiza ala bilsek bebişleri insallah Allahın izniyle artik başka caremiz yok yatmaktan bebişlerimiz için sabr etmeliyiz :(
mervehamiatalay Ben 13+3 oldum hala uyuklayarak geziyorum halsizlik mide bulantisi bas donmesi hepsi var bakalim ne zaman gecicek😊
Tiredmother Nato aynen valla kalp atışını duyana kadar ayrı stresle bekle, şimdi cinsiyet için bekle. Sürekli risk olduğu için her kontrolde geril dur. Valla pazartesi kontrolüm var ama resmen korkumdan gitmek istemiyorum aksi bi şey duyarım diye
ozlemrcp76 Benimde cok uyku problemim var bide arada bas agriso oluyor onun disinda iyi geçiyor cok şükür
Tiredmother AnneyizBizAnne çalışan annelere çok daha sabır versin ben riskli olduğum için çalışamıyorum. Yine de şükür iyi olsun da ben 3 buçuk kilo verdim umrumda değil🤦🏻♀️
Bugce Tiredmother sürekli kusuyorum ve uyku sıfır. Bir türlü uyuyamıyorum. Psikolojim bozuldu. 10. Haftanın içindeyim ne yapacağımı şaşırdım. Banyoya bile giremiyorum kokudan birde direk tansiyonum düşüyor. Eşim kokuyor sürekli burnuma. Evim kokuyor giremiyorum annemlerde kalıyorum. Ne zaman geçecek bir akıl verin ne olursunuz çok mutsuzum
Tiredmother Bugce valla kardeş kelin ilacı olsa kendi başına sürer. Ben annem de de kalamıyorum sürekli bi şey yedirmeye çalıştığından bunalıyorum artık kalmıyorum orda evde aç aç yatıyorum hep