Ufay Kesinlikle iyi doktor asistan ve ebe bulmak şans. Benim ilk muayenemde acilde rezalet bir ebe vardı. Acele et seni mi beklicez ne bilim çabuk söyle yap bunu mu beceremiyorsun falan. Yaka kartını şikayet için okuyamadım. Kilolu bir kadındı. Hep dua ettim inşallah doğuma bu girmez diye. Sonra doğuma gittim üst kat çiçek resmen çok iyi davrandılar.