acemianneee_31 Hanımlar 3 aylık bebeğimle gece otobüs yolculuğu yapacağım ben tek olacağım sizce tekli koltuk mu yoksa ikili biriyle ni oturyom bide pusetle olur mu puseti sığdıra bilir miyim
Tripkolikkkiz acemianneee_31 tek koltukla çok zor olur. Ben yaşadım çok sıkıntı oldu Bi daha otobüse binmedim
Minik_annee acemianneee_31 bence iki koltuk alın daha rahat edersiniz yan koltuğa da puseti koyarsınız daha rahat olur 🙏