Ebrualan nolmusnolmus tabikii ama ilk hareketlerini cok net hissedemiyosun haftan ilerledikce net hissediyosun
beyazgull nolmusnolmus evet bende hep merak ederdim tekme olduğunu anlıyorsun üç defa üst üste attı . Sonrasında yatağa uzandım biraz yatınca daha çok atmaya başladı şuan 28 haftayım aynı şekil devam etti o günden beri :)
Sevdeo 18+3 olduk bizde bazen icimde ufak ufak pit pit atma seklinde segirme tarzi seyler hissediyorum. Buyuk ihtimalle bebegimin hareketleri😍bir an once hareketlenseler bizde izlesek
nolmusnolmus beyazgull ayy az önce ilk tekmemi yedim galiba göbek deliğimin yanlarında pıt pıt oldu sonra iki parmak aşağısında karnımın o ufacık kısmı inip çıktı. Tekme olabilir miiii
edb06 Ben de bir türlü anlayamıyorum 18+6 oldum :) kalp atışı, nabız gibi pıt pıt bir şeyler hissediyorum ama öyle kayma.gibi olmadı 😳