Srdm benimde 35 te kafa aşağıdaydı. Sonra yukarı döndü. Bi dahada düzelmedi 😓
Srdm ay inaşall güzel haberler alırsın. Senin miniğin kilosu fazlaymış gerçekten. Bizimki de kiloya taktı. Fazla kilolu tombik falan diyor. Boyu uzunmuş bide. Moralim bozuluyor doktorum böyle söyledikçe. Devletlerde hep normal doğum özendiriliyor. 5 kiloya kadar normal doğum yapabilirsin demiş Ankaradaki bir ebe arkadaşıma.