girl_boy_annesi betulebrar61 ben kızım da Doğuma gittim ebe ben 25 yıllık ebeyim senin oğlun olacak sancı çekmen ve göbeğin erkeğe benziyor diye tutturdu ben yok olmaz diyorum bak görürsün dedi gördüğü tek şey kızımın minik kukuşu oldu baya mahçup olmuştu😅😂
betulebrar61 girl_boy_annesi var demekki oyleler benim kayınvalidem de öyle derdi senin oğlun olcak diye ama kız oldu😅
Ftmmma Derya_gumus güzellik öyle bi kavram mı ya biri birinden bi tutam alabilecek. Benim de kızım olacak inşallah 32. Haftamdayım kilodan yüzüm dolgunlaştı parladı hormonlardan falan. Hiç bu hurafelere kulak asmayın her bebek çok özel çok güzel bence 😊🌸
betulebrar61 Merveclnk demekki hormonlardan oluyo kişiye göre değişiklik gösteriyor ben hiç yaşamadım☺️
Merveclnk betulebrar61 evet değişiyor bence de kız bebek çok mide bulantisi yapar diyorlar mesela mide bulantim olmadı benim çok hiç kusmadim mesela.
Cgdm34 betulebrar61 benım kızım olacak ama suratmda sıvılce vs cıkmadı ama hafıften goz altımda kekelenme oldu bende acıkcası uzerınde durmadım dogumdan sonra bıldugım tum maskelerı uygularım artık☺️😂😂