Ayse_Nuryusuf01 vallahi kızlar asla son aya bırakmayın bende herşeyi yıkadım ütüledim diye seviniyordum 34+5 de sancılarım geldi birden 2 gündür hastanede yatıyorum serumlar vs , o akşam evden nasıl çoktık o bavulu nasıl hazırladık inanın bilmiyorum . O kadar rahattım ki herşey hazır bi katlanıp koyulacak yavaş yavaş yaparım diyordum 50 kilo hamile kaldım 58 oldum şuan ama hareketlerimde çok şükür bi kısıtlama yok . Şuan 2 hafta wc dışı kalkmam yasaklandı . Yani demem o ki son 1 ay ne olacağı belli olmuyormuş bide ben spora giden hergün yürüyen aktif biriyim herkes maşallah şöyle düzgün kilo almışsın vs diye diye ne hallere düştüm 😅 demem o ki çantanızı da bir an önce hazırlayın 🌸 bu arada sancılarım geçti sabah çıkışım yapılacak inşallah 🙏🏻