Yarenn92 33+4 benim herşeyimiz hazır kıyafetlerimiz yıkandı ütülendi hastane çantamızda hazır eksik olarak bebek arabamız kaldı babaannesi ve dedesi alacakları için ne zaman alırlar bilmiyorum onun dışında başka bir eksigimiz de kalmadı çok şükür şimdi sadece küçük kızımızı bekliyoruz