Nefise46 Kızlar 37+ 3 olduk oğlumla ama hiç doğmayacak gibi geliyor bunca zaman geçti son günler hiç bitmiyor sanki 😂
Kaahvelii Nefise46 37+5 zaman geçti benim için ikinci oğlum 😊 İlk hamileliğim hiç geçmemişti ama sizinde ilk mi yoksa
1995_ Nefise46 bende 38+1 im bu akşam aşırı düzensiz sancım kasılmam vardi birde baskı hissediyordum ama uzaninca geçti. Benimde ikinci gebeligim
Mrvgns İkinciler daha zormuş ya 37 şuan 40 doğum yaptım ama 39 a kadar hiç rahatızlanmamıştım bunda 30 dan beri ölüyorum