Burjucan Kızlar geçen yıl bir düşük yaşadım o hamileliğimin 5. Haftasında şiddetli bir böbrek ağrısı yaşadım doktora gittik tahlil yapıldı enfeksiyon var dedi kadın doğumcum sakın ilacı kullanma idrar kültürü yaptır enfeksiyon orda çıkar dedi o da temiz çıktı tekrar hamileyim ama gene sağ ve sol böbreğim ağrıyor hamilelikte böyle olan var mı
NefesimAysl Cnm bende de 5 ve 6. Haftada çok böbrek ağrısı yaşamıştim şuan 9. Haftadayım gecti öyle doktora fln sormadım ama bendede olmuştu belki içini rahatlatr😚
Burjucan NefesimAysl ben de 10+4 teyim hamilelikten önce ulrasona girdim böbrekten birşey çıkmadı ama az su içiyordum ben hep ondan da olabilir diye düşünüyorum şimdi de bulantılardan fazla içemiyorum
NefesimAysl Burjucan aynen bende çok az su içen biriyim annemde bana hep ondan diyordu bide üşütme ayaklarını sıcak tut fln😊
Burjucan NefesimAysl üşütmeden kaynaklandığını pek sanmıyorum çünkü Alanya’da yaşıyorum hala tişörtle geziyoruz ama su içmemekten olabilir