Nrsnaozdn yok kız benim de kızım olacak bir iştah vardı aldı başını gidiyor ben normalde pek ekmek tüketen bir insan değilim hamileliğimde itibaren ekmek tüketir oldum bir iştah patlaması oldu ama jergun olmuyor tabiki sevdiği şeyleri insanlar zaten iştahla yer yedi yirmi dört de yiyen bir insan değilim her ne kadar iştah açıklığı olsa da mesela normal günde yemem çok güzel bazen bazı akşamları bir iştah açılmam oluyor 🥰