Ela7618181818 Kizlar ben dun sezeryan oldum, bugun yuzumun gozlerimin sistiğini fark ettim, doktorda dogru durust cevap vermiyo.Sizde de olmusmuydu?
Aslhnklk Ela7618181818 Bacaklarım şişti narkozdan hatta doktorum sen yine iyisin demişti bi haftaya geçti ödem varmış gibiydi ama narkozdan normal dedi
Ssmerve10 Ela7618181818 merhaba canım gözün aydın bebeğini sağlıklı sıhhatli büyüt 🥰 anksiyete vardı ya bı tartışmada konuşmuştuk 2 Aralık’ta benim sezeryan günüm nasıl geçti kendini nasıl hissettin ameliyat sırasında
Aslhnklk Ela7618181818 İçtiğin su miktarını arttır birde öyle gözlemle bakalım hala değişiklik yoksa takipçisi ol farklı bir nedeni olabilir
Ela7618181818 Ssmerve10 Cok iyi gecti canim sukur, ben panik atak yuzunden korktum ve sezaryeni sectim, doktoruma guvendim spinal oldum, bir hemsire hep elimden tutdu kendimi guvende hiss etdim ve hic sorun yasamadim sukur, darisi basina